beyzzsenturkk Feyza1607 vestel km86201 almayı düşünüyoruz bu aydan geçti artık kışın çamaşır kurutmak zamanı öldürüyo kızımda deterjan kokusuna tıkanıyor
Smy17 Feyza1607 Siemens 9 kg ısı pompalı kullanıyorum. Çok memnunum bebekli eve çok lazım çünkü sık sık kıyafetler kirleniyor hemen kısa programda yıkayıp kısa programda kurutuyorum az oluyor çünkü çamaşır tavsiye ederim 😊
erikarpuz Feyza1607 altus kullanıyorum 1 ay olmadı henüz ama her gün çalışıyor her şeyi baştan yıkadım toz falan kalmadı evde çok memnun kaldım
ErnurBc dilaraRecep bende arçelik 11 kg kullanıyorum ve memnunum. Nevresim, yorgan, battaniye, yastık Ne varsa kuruttum iyi sonuç aldım.
elifilhan_kara hoover 11 kg yıkama 9 kg kurutma ikisi bir olanlar bence daha kullanışlı hugu ve su boşaltma olayı hiç olmuyor direk gidere baglı kuruttugu suyla topladıgı tozu giderden gönderiyor