sehrengiz_8 Ayse_gul46 ben de 15+6 yım belirtim kalmadı diyebilirim cuma kontrolüm var cinsiyeti öğrenirim umarım
Sermec27 Ayse_gul46 bugün öğrendim oğlum olacakmış üçüncü oğlum olacak Allah nasıp ederse öyle aman aman belirtim yok çok nadir bel ağrısı hafif göğüs hassasiyeti bazen mide bulantısı o kadar 15+2 ama ultrasonda 16+1 çıktı 🥰
1palyaco Ayse_gul46 cinsiyet henüz belli değil cuma günü randevum 14+4 oluyoruz o zaman inşallah belli olur cinsiyet. Mide bulantım var Prilam kullanıyorum . Birde salgına yakalandım öksürüyorum çok 🥹
Ayse_gul46 Gzdkpln-94 benim de haftaya pazartesi randevu çok heyecanlıyım 15 haftalık oluyorum tam o gün
Alem-56 Gzdkpln-94 ya benimkide yarın belli olucak en son kontrolumde kız gibi dedi ama sağlıklı olsun 🤲🏾🤲🏾🤲🏾yarın net ogrenicez inşaallah
Ahsen_ahsen Sırt ağrım olmaya başladı ama gebelikten mi yoksa grip oldum ondan mı bilmiyorum. Cinsiyeti de öğrenmedik henüz haftaya nasip olursa gideceğiz. Gösterirse öğreniriz inşallah
Ayse_gul46 Ahsen_ahsen bende de oluyor ama rahatsiz edecek derecede değil rabbim şifa versin 🤭 inşallah ögreniriz haftaya
Ayse_gul46 Sermec27 ohhh maşallah iyi beslenmiş bir bebek 🤭 çok mutlu oldum sizin adınıza sağlıkla kucağınıza alın 💙 bende erkek hissediyorum
Sermec27 Ayse_gul46 çokta iyi beslendiğim söylenemez ama bakalım 🥰 inşallah hakkında hayırlısı olsun 🥰💜🤲
Ayse_gul46 1palyaco rabbim şafi ismiyle şifalar versin bende atlatamadım 12 gün falan çektim belli olursa yazmayı unutmayın 🤭🐣
Ayse_gul46 Rozalii-67 vay canına tanıştığım gebeler içinde rekor sende 🩷🤭 sağlıkla kucağınıza alin prensesi
1palyaco Ayse_gul46 amin inşallah 🤲🏼 tamamdır unutmazsam yazacağım inşallah 🌸 sizin belli mi cinsiyet ?
Rozalii-67 Ayse_gul46 yaa❣️😂 Teşekkür ederim hepimize Rabbim saglikla hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin ..❣️ doktorum saolsun 10. Haftada kime ne dese çıkıyor hiç saşmadi 😂
Ayse_gul46 1palyaco benim randevum 1 hafta sonra 15 haftalık oluyorum inşallah ögrenirim sabırsızım 🤭
Ayse_gul46 Rozalii-67 gerçekten doktorunuza helal olsun özel mi devlet hastanesi mi çünkü devlette ki doktorlar çok geç söylüyor emin olmak için