turkan403 kızım 1 yasına girecek 16sında doğumum hamileliğim güzeldi ama tek bakıyor oluşum beni korkutuyor ilkinde korunduğumuz halde hamile kalmıştım hiç belirtim yoktu ama hiiç 1 hafta gecikmiştim üşütmüşümdür ilaç kullanmışımdır gecikmiştir demiştim öyle test yaptık hemde 6 tane birden yaptık inanamadık şimdi test almaya çıkamıyorum uzak ve eşim burda değil ama bi yandan da kuruntu mu yapıyorum acaba diyorum her ay bu korkuyu yaşamak çok can sıkıcı