kamuda çalışıyorum ama geçici olarak, sözleşmeli değilim. analık raporu verdi doktorum geçen ay, 15 ocakta bitiyor.
ben bir hafta sonra işten ayrılmayı planlıyorum. inşallah hayırlısıyla bir ay sonra da doğum gözüküyor. ben herhangi bir ücret alır mıyım kurumdan