aslhnkrts9 carpediemm1 bi yakınım sezeryanle doğum yaptı emzirirken zorlandı biraz biz hemen emzirme yastığı alınca dünya varmış dedi onu gördükten sonra bana gerekli gibi geldi kendime de aldım
likesah carpediemm1 bebegim 3 haftalik emzirme yastigi olmadan emzirmiyorum evde. Buyuk rahatlık. Bebek biraz buyuyunce karin ustu vakit gecirirken de kullaniliyor.
KuzeyinAnnesi10 carpediemm1 daha 6 günlük bi anne olarak kesinlikle alınması gereken bir şey dikişler den onsuz uyuyamıyorum emzirirken onsuz emziremiyorum. Tavsiyem al canım
e_blue_sky_a carpediemm1 kullanışlı olur. Yoksa başka bsy kullanmak gerekir. Kolun ağrır bebek de rahat etmez