Şimdi 21 haftalık hamileyim oğlumun hareketlerinin sol kaşıkta hissediyorum genelde ama bazen sağ tarafımda göğüs kafesimin aşağı kısmında böyle damar atar gibi gibi atıp duran bir hareket oluyor ? Normal mi ne ki o acaba ? Birde bazen oğlum çok hareketli ve hareketleri sert oluyor bazen de iki üç gün durgun hareket ediyor normal mi neden acaba ?