Merhabalar normalde adet günüm hiç şaşmaz ama bu ay 4 gün gecikti test yaptım kaç kere negatif çıktı kan testi vereyim mi sizce yoksa bekleyeyim mi bu ay ilk defa korunmadan ilişki yaşadık bebek istiyoruz ne yapmam lazım bilmiyorum deneyimlerinize ihtiyacım var??