prensinannesi2024 38+3 günlüğüm akintimin suyumu yoksa suyummu gelmiş doktor anlamadı ve turnusol kağıdı verdi kırmızıydı mor açık mor’a dönmüş bi bakarmısınız
prensinannesi2024 Youngmotherr hastanedeyim zaten doktor bekliyorum ikinci nstyi çektiriyor acilmam yok yani bebeğin suyumu oluyor
prensinannesi2024 Yazmelegi_ ilk defa başıma geliyor ilk oğlumda direk almıştı suyum bunda böyle bişey karşıma geliyor acilmam yok ne yapacam bilmiyorum yatış verirlermi
Sunseett52 Az önce bende hastaneden geldim bana da aynısını söyledi eğer mavi veya mor ise su oluyormuş kırmızı ise akıntı oluyormuş
prensinannesi2024 Youngmotherr kabul etmesem nolur 3 yaşında oğlum var eşim yok yanımda ne yapacağımı bilmiyorum korkuyorum da
Youngmotherr prensinannesi2024 suyunuz geldiyse alırlar çünkü enfeksiyon kapar bebek siz de riske girersiniz
prensinannesi2024 Youngmotherr suyum gelmiş yatış önerildi zar zor izin alıp eşyalarımı almaya gıdecem
prensinannesi2024 Yazmelegi_ yatış verdiler cnm zar zor izin aldım eve gidip eşyalarımı alıp akşam hastaneye gelecem