Elifbekir açlık 100 ün tokluk 140 in altında olmalı diye biliyorum bunu hiç dert etmeyin diyetle çözülebilir birşey, diyet verdikten sonra yine takip ediliyorsunuz o da yeterli gelmezse insülin direnci veriyorlar diye biliyorum tabi bu doğuma kadar, benim bildiklerim bu kadar, korkmayın endişe etmeyin