rbaaaysf bende 33+4 günlüğüm iç çamaşırım sürekli ıslak oluyordu. Bugün hastaneye gittim kan ve idrar tahlili istendi sonuçlar temiz çıktı artı nst’ye bağladı ve bir tane ped verdi akşam yatarken kullanıcam. Mavi veya mor olursa aminiyon sıvısıymış ama kırmızı, koyu kırmızı olursa sıkıntı yok denildi. Bence sizde bir baktırın her ihtimale karşı