Medos123 Ummhny Bnde ilk aylar kullandım doktorum alttan al daha etkili dedi. Şimdi de erken doğum riskim olduğu için yeniden kullanıyorum yine alttan alıyorum daha etkili çünkü.
Eliff_3561 Ummhny kesinlikle vajinal al ben ağızdan aldım tansiyonumu düşürdü baş dönmesi yaptı yan etki yapıyormuş
Bbk88 Ben regl düzenlenmesi için kullanıyorum kafa yapıyor baş dönmesi hem de nasil🤣 ağızdan alıyorum
Zeyna27 Mrl-1gvn uzanarak koyuyorsun o içeri gidiyor orası ıslak olduğu için ilacın fazlasını akıntı olarak atıyor şuan kullanmıyorum kızım 18 aylık oldu 4 ay kullanmıştım