Fatmaa123 tam Bağdat ekmegi deneyebilirsiniz gayet lezzetli sağlıklı ve doyurucu ana öğünlerde 2 dilim ekmek var 4 teki ara öğünde ise tost ve ayran var hiç aç kalmıyorsun . Ben şeker yüklemesinde yüksek çıktığı icin endokrin doktoru yönlendirdi diyetisyene. Ve bence senin kahvaltı da 1 tost sana eziyet onun yerine bence yumurta peynir yemelisin