Kızlar beni bir rahatlatın doktor ne kadar normal dese de ben ikna olamıyorum.
34+6 yım bugün doktor kafasının 4 hafta civarı önde olduğunu söyledi. Olumsuz şeyler geliyor aklıma. Tabi şeker de var ama normal seyirlerde. Tokluklarım oynuyor olabilir.
Var mı benim gibi olan? 2.gebelik yine sezaryen olacağım. Normal için sormuyorum yani.