Ondan olmuş olabilir ya da yalancı sancılar başlamıştır benim 30 dan beri hem sancı var hem bebek doğum pozisyonunda 34 ten sonea pek değişmez çünkü suyu azalmaya başlar o yüzden dönemez baş aşağı ise öyle kalır ama tabi suyu fazla hareketi de çoksa belli olmaz yine de düşük ihtimal sanmıyorum normal doğum olur bence