7 haftalık hamileyim dun rutin idrar ve kan tahlili istedi doktorum yaptırdım idrar testinde protein + ürobilinojen ise ++ cıkmıs bu öğleden sonra arayacağım doktoru yarin ararsin sonuclar icin demisti ben e nabızdan gördüm daha 7.haftada neden protein cıkar ki idrar yolu enfeksiyonu oldugunu düsünüyorum idrarda koku ve sari akintı var cünkü ondan öyle cikmış olabilir mi ? Cok korkuyorum zaten kan sulandirici igne falan kullaniyorum zor bir gebelik olacak bir de bu protein olayi cok canimı sıktı