Hanımlar, bu çatlaklar için nasıl bir çözüm önerirsiniz? çatlaklar sizde de oluştu mu, kaçıncı haftadan sonra başlıyor çatlaklar. çatlakların kalıcı olduğu, sadece zamanla beyaz çizgiler olacak kalacağı tarzı birşeyler okudum internette. doğru mu bu fikirlerinizi alabilir miyim. bir de çatlaklar nerede mesela ben de göbek deliği altı ile vajina üst bölgelerinde.