Selam kizlar 🖐️32+4 haftalik hamileyim geçen haftalarda açılma sebebi ile hastaneye yatirildim sonrasında çıktım evde tedavime devam ediyorum ama yaklaşık 2 gündür karnım çok sertlesip yumusuyor beraberinde kasık ağrım oluyor daha önce yaşadınız mı sebebi nedir? Nst de sancım çıkmadı persmbe gunu tekrar kontrolüm var ozaman bakalım çıkacak mı ama şuan için çok fazla ağrı yapıyor karnımın sertliği