Handesel polipler histeroskopi yapılmadan geçmiyor, hatta yapılsa bile yeniden tekrarlıyor, ben 2 sene önce aldırmıştım, yeniden çıktı, hatta aldırdıktan 3-4 ay sonra çıkmaya başlamıştı, vücudumda ki belirtilerden anlıyordum, yumurtlama zamanı olsun, döngü ortası kanama olsun, bu şekilde belirti veriyordu, aldırmadıysanız eğer, muhtemelen sizinde halâ duruyordur, çünkü kendi kendisine geçebilen bişey değil, et beni gibi düşünün, çıktığı yerde kalıyor, büyümeye devam ediyor, doktorum öyle söylemişti