Yoncik
Kizlar kafam cok karişik sizce hangi hastanede dogum yapmali? Normal düşünüyorum aksi durum gelişemedikçe.
melektb
Ben sehir hastanesinde dusunuyorum canım.
Mihrican2121
Benim doğumda mayısta bende şehir hastanesine gitmeyi düşünüyorum gidenler memnun son halini gördüm çok güzel olmuş alişveriş mağazaları açılmış içinde
Mihrican2121
Çok temiz ve çalişanlari ilgili doğum odası kişiye özel tek kişilik