Hatice333 tabi baktırabilirsiniz ben o şekilde baktırıyorum bazen sağlık kabininde baktırıyorum o hemen çıkıyor parmaktan alındığı için sağlık ocağı kandan alıyor ertesi gün çıkıyor.Tokluk şekeri sınırı 60-140 arası zaten ama şekeriniz yok diyede tedbiri elden bırakmayın bir anda bile çıkabilir gebelikte heran herşey olabiliyor