prensinannesi2024 38+3 günlüğüm hastanedeyim doktor cocuk doğum kanala inmiş dedi suyum yeterliymiş ama akıntı gibi sugibi bişey geldiğini söyledim ped gibi bişey verdi ama dedi açılma yok ne yapacam kızlar acilmam yokmuş asaga doğru baskısını hissediyorum
Gnypyrz prensinannesi2024 merdıven ın çık sureklı oturma pozıyonda hareket et benımde oyleydı doktorum bunları yap demıstı bende açılma olmadı 42hafta zorunlu sezeryan oldum ıns sızın açılma olur duam sızınle
Fer4h prensinannesi2024 kız kardeşimde aynıydı durmadan merdiven indi çıktı çok işe yarıyor durmadan yapın Allah yardımcınız olsun stres yapmayın bu işler birazda zihinle alakalı rahat ve kararlı olun ki olsun merak etmeyin
11-02- prensinannesi2024 dört gündür bende aynı şeyle uğraşıyorum nst de sancılar çıkıyor 100 lerde ama hiç açılma olmuyor
Minigiim-vebenn52 Açılmanı kolaylaştıracak şeyler yap sıcak suya otur kaynar suya merdiven in çık yürü oturma canım pilates üzerinde hareketler yap Verdiği ped de turnusol kağıdı olabilir suyun gelirse onun rengi dönüşüyo ordan anlarsın diye vermiştir
prensinannesi2024 Minigiim-vebenn52 burda ilk defa böyle şey kullanıyorum resim paylaşsam bi sorun olurmu rengini
Eminefe38 Gnypyrz merhaba suni sancı seçeneği düşündünüz mü acaba ? Benim de günüm dolduğu için ve henüz açılmam olmadığı için soruyorum 41. Haftada suni sancı verilecek gelmezse
Gnypyrz Eminefe38 ben 40 haftadan sonra haftada 3gun gıdıyordum kontrole 41 haftada doktorum her gıdısımde afedersınz vajından fıtıl gıbı bsy verdi açılmamı kntrol ederdi ama maalesef olmadı 42haftalık olunca açılmam hayla yoktu sadece akıntım fazlaydı kese seklınde sumuk gıbıydı ve bebegım kanaldaydı zorunlu sezeryan oldm hatta bebegm ıdrarını veya amnıyon sıvısından ıcmıstı akcıgerınde su bırıkmıstı solunum sıkıntısı yaşadı dıye yoğun bakımda kaldı 5gun
Gnypyrz Eminefe38 sızın suan kaç haftalık bol bol ılık duş alın merdıven ının çıkın oturma pozisyonunda hareket yapın sıcak suda oturun ıns sızde ıse yarar
prensinannesi2024 irem10 banada ilk başta şey yaptılar suyuna sonrada iyi dediler işte iç camasirim ıslanıyor akıntı dan mi suyummu geldi bilemediler turnusol kağıdı vermişler ilk defa geliyor anlayan varmı bunu ben hiç anlamam resim paylaşsam
Minigiim-vebenn52 irem10 nasıl geçti kacıncı haftada yaptınız ? Bende de böyle bi durum var suni ile başlatabilirmis nasıl geçiyo hiç kendi sancım yok suan nstde 50 çıkıyo sancım sadece
prensinannesi2024 Turnusol kağıdını anlayan varmı kırmızıydı bu renge dönmüş suyummu gelmiş diye verdiler bi bakarmısınız
Eminefe38 Gnypyrz benimki şuan 40+4 Cuma günü suni sancı verilecek o zamana kadar gelmesi için elimden geleni yapıyorum pilates topu çömelme pozisyonu ağırlık verdiğim hareketler söylediklerinizi de yapmaya çlışıcam teşekkür ederim 🙏
Ayse014 prensinannesi2024 kağıttan çok belli olmuyo en fazla kaça çıkıyor sancı göstergesi. 130 olan kalp atışı diğeri kaça çıkıyor en fazla görebiliyor musunuz
11-02- prensinannesi2024 sancı var ama çok düzenli değil gibi düzensiz sancılar Rahmi açmıyormuş doktor öyle söylemişti ama suyun geldiği için alabilirler kaç haftalıksın