Pınar hanım hakkında çok bilgim yok.
Volkan bey çok iyiydi. Bütün arkadaşlarım neredeyse onda doğurdu. Ama sonra volkan beye rağbet artınca muayene süreleri kısaldı ve gittiğinizde çok bekliyorsunuz diye biliyorum. Ama tercih edecekseniz de yine volkan beyi tercih etmenizi öneririm. Ve randevu saatinizi sabah ilk saate alırsanız 09.00 randevusu olarak. Bir sorun yasamazsiniz