SeherYILDIZI2746 Kızlar herkese merhaba yeni doğum yaptım sayılır gebelik döneminde her ne kadar azaltmaya çalışsam da günde bir-iki içiyordum doğum yaptım ve aşırı çok içiyorum günlük 10 buluyor emzirme döneminde sigara kullanan oldumu
Ervan SeherYILDIZI2746 cnm ben gebelikte bıraktım. Dogurunca başlamisdim. emzirrken içiyordum. Bir sıkıntı olmadı aksine masallah sütüm çok yarıyordu bnim sigarayla alakası yok. Bu gebeligimdede bıraktım inslh dogurunca baslamam