İlk doğumum olacak deneyimli olan arkadaşlar daha iyi bilir belki kismetse yarin sabaha doğum plani yapıldı gebelik boyunca riskli gruptaydik gebelik sekerimizden dolayı bebek kilosu ve suyu fazla oldu hep sezeryan deniliyordu ama suni sancı ile normal doğum olacakmış sanırım çok korkuyorum bilgilerinizi paylaşır mısınız?