Hanımlar iyi günler 16 haftalık hamileyim 2 haftadır kuyruk sokumu batması yaşıyorum doktorum ortopedi veya fizik tedaviye git dedi ortopedi röntgen çekemedi için eliyle kontrol etti kayma yok dedi ben endişelenmeye başladım bu durumu yaşayanlarınız var mı geçmesi için önerileriniz varsa alabilir miyim