Melike9000 Yenidoğanında kalpte üfürüm yaşayan varmı doğumdan sonra zor nefes almasından farkettim çocuk doktoru hastanedeyken 2. Günümüzde yoğun bakıma aldı kardiyoloji yarın görücek bunu yaşayan varmı . Genelde geçici oluyo delik olabilir kalbinde diyorlar
tugcesakzci Melike9000 delik vs drtaylıda görünmedi mi? Genellikle geçici oluyor gebelik sırasında oluşan lar bence sizin de öyle
NazifesEnayAkup Oğlum da olmuştu 3ayda geçti ama bn öldüm öldüm dirildim nefes alırken emerken uyurken tikaniyordu zararsız mış çok şükür geçmişti bn bilmediğim için çok panikliyrdum korkuyordum ama korkma zararsz olunca gecicek dir
NazifesEnayAkup Melike9000 evet tikanmada oluyrdu ama korkma normal geçene kadar ne kadar sakin ve panik ypmazsan kolay atlatrsnz
Efnanefnan Melike9000 kizim 9 yasinda ama dogudugunda eve geldigimizde 40 ciktiktan sonra hizli hizli nefes alisverisi vardi kontrole goturdugumuzde doktor üfürüm var demisti kpanir ama korkma dedi sonra 2 ay arayla 1 buçuk yaşına kadar görürdüm 9 ayında kapanmıştı ama ben yinede goturmustun
Ozr42 Benim yiğenimde var üfürük şuan 6 yaşında 10 yaşına kadar kapanma olamayabiliyormuş yiğeniminde az kalmış kapanmasına . Ama o küveze felan girmemişti .
Melike9000 NazifesEnayAkup eve taburcu ettiğindede devam ediyormu tıkanması delik olduğu için yani doktor etkilemez acil bişeyi yok diyor
Melike9000 tugcesakzci bunu çocuk doktoruda sordu ama detaylıda böyle bişey yoktu zaten her bebekte iki delik anne karnında oluyor doğumdan 3 gün içinde kapanır normalde ama sizin kapanmamış dedi
NazifesEnayAkup Melike9000 evet edıyr bizimki 3. Ayda kapanmıştı nefes alma şekli düzelince bn anladım kapandığını doktora gittik kapanmış demişti ama sizinki kaç ayda kapanır bilmiyrm