KuzeyinAnnesi10 ikinci nstmi verdim sorun çıkmadı çok şükür kan idrar testi istedi cuma gününe yine çağırdı suyuna ve nstne bakıcam çatına da bakarız ona göre karar veririz erken gel o yüzden yine dedi bende anlamadım cuma günü acile gittim başka doktor haftasına göre suyu çok iyi şuan doğumluk bişi yok dedi kendi doktorumda 25. Haftamdan beri suyuna taktı anlamadım bebeğin hareketleri gayet iyi az olsa bu kadar hissetmem ki anlamadım hala havuç suyu içiyorum . Sorun çıkmazsa 41 e kadar bekleyecekmiş ama çıkarsa çatım uygunsa suni ile başlatacakmış .
Benimle bir bi arkadaş daha vardı ona da nst de hareketsizlik görmüş oda 38+3 tü ona da iki kere nst istedi oda verdi çatı muayenesi yapmış sezaryen günü vermiş suyu az demiş anlamadım ya bilerek mi yapıyolar
Bebeğim şuan kafasını kanala dayamış kanala inmesi için bişiler yapmam gerekiyor mu ? bebek kendi gelmek istemesi gerekmiyor mu kafam çok karışık 🤦🏼♀️ Suyum sınırda değilmiş ama biraz az diyo anlamadım ya