Seval88 o kadar haklısn ki bana diyorlardı hep takmasan olur diye ama elde değilki en son ben kendim bıraktım dahada doktora gitmiyorum yumurtlama günlerini takip etmiyorum fln dedim ki yaptım bi ay umursamadım ilişki düzeni 2 günde bir olmalı diyorlar fln hiçbirini yapmadım o ay şansıma hamile kaldım hatta günüm geçtiğinde ben hamile olduğumu hiç düşünmüyordum öylesine geçmiştir dedim test bile yapmadım 12 gün geçti anca test yaptm kan verdim🤷🏻♀️ uzun oldu biraz ama kusura bakma ☺️