Strawberry1 Kızlar bebegım covid oldu malesef. Ortalıkta cok kotu hastalıklar var ben elımden geleni yaptım uzaklastırdım herseyden ama malesef yakalandık. Bebegim 4 aylık cok öksürüyor. Napmalıyım sizce🙄
cutecik Strawberry1 mutlaka doktor görmeli cnm ciğerlerine bakılmalı geçmiş olsun mustelanın göğüs balsamı var ben oğluma kullanıyorum çok güzel ama sen kullanım ayına bak ona göre al ama kesinlikle geçe kalmadan doktora götür