HayaLim_Panbik öksürük için ben hep, 1 yemek kaşığı tereyağını eritiyorum içine 1 çay bardağı pekmez ekliyorum, pekmez eğer katıysa biraz sulandırabilirsin, üstüne de bir çay kaşığının yarısı kadar karabiber ekliyorum. soğumadan yudum yudum içiyorum. öksürüğe birebir.
bir de son zamanlarda instagramda, mandalinayı ikiye bölüp üstüne bir çay kaşığı şekere koyup yarısına gelecek kadar kesik tarafı üstte olacak şekilde suda kaynatıp suyunu içtiklerini ve iyi geldiğimi gördüm.
Şifa olsun inşallah