Bsrfth06 Merhaba arkadaşlar normalde bi paket içiyordum hamileyken 6 7 sigara içiyodum günlük ama artık çok kötü etkilemeye başladı beni bıraktım 3 gün oldu şimdi sigara isteği gelince elektronik çekiyorum onu da bırakacam inşallah zararsız değil tabi ama sigaradan daha az zararlı en azından öyle düşünüyorum
MasalAlparslanMom Bsrfth06 canınız sigara istediğinde patlıcan yemeyi deneyin bide ,o da kesiyomus nikotin isteğini. Annem kanser hastası, günlük 1,5 paket sigara içerdi. Doktor önermişti bize de
tugcesakzci Bsrfth06 elektronik normal sigaradan daha zararlı likit vs tarzında yüksek miktarda kimyasallar var içinde