Eminewwwwww Kızlar beta hcg benim 7.65 ten 375.65 e yükseldi son adet tarihime göre şuan beş haftam oldu sizce pazartesi kese gözükür mü
Sevgiongun Eminewwwwww benim 360 lardayken kese gözükmemişti keseyi beta 5000 lerdeyken gördük yani 6 haftalıkken 7. Haftada kalp atışını duyduk
Rabiul Eminewwwwww 4+3 de öğrendim 5+3 de kese gördük 6+3 de kalp atışını ve bebişi gördük geç döllenme değildi ama
Ahsksdk Eminewwwwww ben öğrendiğimde betam 400dü gözükmemişti hatta 2000de bile gözükmedi en iyisi biraz beklemek 5+6da gittiğimde keseyide bebeği de gördüm
Umut5135 Benimde cumartesi 310 du doktorum salı gel tekrar beya bakalım 1000 üstğndeyse kese görülür dedi gittim sadece kan verdim öğleden sonra betaya göre bakacak
Elvanelvin Eminewwwwww Eminewwwwww Vardır muhtemelen alttan muayene edecekler benim 114 ile attan kese göründü
Silaybooo123 Eminewwwwww keseyi görebilirsiniz bir ihtimal biraz bana da dediler beta 1000 olmadan gözükmez diye ama öyle bişry yok kişiye gelişimine bağlı bir durum
ferhpnar Eminewwwwww Perşembe günü benim de 437 iydi bugün tekrar çağırdı keseyi görelim dedi gideceğim bakalım son adete göre 5+1 görünür inşallah
Dilara_0 Eminewwwwww beta değeri en aşağı 2000 olacak canım öyle görünüyor kese de bebek de merak etmeyin kat ve kat artış olacak değerlerinizde iki haftaya tekrardan çağırır ☺️
hunilimom Eminewwwwww bsnim 315 felandi 6 haftalık olunca gittim kese gözüktü 7+2 de hem bebeği hem kalp atışını duydum