hlyagl benim de ilk gebeliğim burda yazanları okudukca şükrediyorum onlara da dua ediyorum🙏🏻 20+5 olucaz yarın bizim yarın kontrolümüz var 🙈 hareketleri dışarıdan gözüküyor hafif hafif karnıma kumanda falan koyduğumda havaya kalktığını görüyorum rahat😂 ama babamıza gıcığız biraz o elini karnıma koyduğumda hissetmiş gibi hareketleri duruyo bi anda😂 karnımda ayva göbeği gibi belki biraz daha büyük