Zuzuu1 Hanımlar doktor klomen verdi onu kullanıyorum ve bugün 4. Günüm akıntım olmaya başladı. Beni kontrole cuma günü çağırdı. Bu akıntı normal mi acaba yaşayan var mı. Değerlendirsem mi bilemedim yardımcı olur musunuz
oozgenur Zuzuu1 aynisi bende var adetin 9. Gunu dun klomen bitti bende dünden beri akinti var bende yumurtlama diye dusunuyorum bel ve kasık agrimds var doktor cumartesi cagirdi kontrole ben deherlendiremiyorum da esim de test verecek perhizde napacagimi bilemedim
Zuzuu1 Kr6543 yumurtlama akıntısı büyük ihtimalle ama çok erken oldu normalde döngünüm 15-16. Gününde yumurtlamam oluyor. Muayenede yumurtaları ölçerken büyük bi tane var demişti acaba o mı büyüdü iyice o yüzden mi başladı akıntım 🙄
oozgenur Zuzuu1 evet ozel hastane ama ben yarina kadar degerlendiremiycem hic boyle erken oldugu olmamisti ilacin etkisi mi acaba
Zuzuu1 oozgenur büyük ihtimalle. İlk gittiğinizde yumurtaların boyuna kaç demişlerdi. Birde ovulasyon testiniz var mı. Ben şimdi yaptım silik gözüküyor anlamadım 🙄
oozgenur Zuzuu1 cok kucuk demisti gecen haftaher ay gittiğimde 14. Gun olusmus oluyordu benim ovulasyon testimde yok ki tek bugün yapmayla anlaşılmaz ki oda
Zuzuu1 oozgenur anlaşılır canım niye anlaşılmasın en azından bende şuan yumurtlama gözükmüyor çünkü baya silik çıktı 🤷🏻♀️ bence sizde araya bi muayene ekletebiliyorsanız o şekilde kontrol ettirin en azından tedavi boşa gitmesin
Zuzuu1 oozgenur bana gittiğimde en büyüğü 11×6 boyutunda dediler ben o büyüdü sandım 🤷🏻♀️ eğer yumurtalar çok küçükse 5 günde pat diye büyümez sanki
oozgenur Zuzuu1 doktora yazdım zaten simdi ilacin etkisiyle yumurtaligin calismasindan kaynakli dedi cumartesi kontrole cagiriyor
oozgenur Zuzuu1 yok bende kist pcos hic bisi yok normal olmayinca yavas yavas ilaclarla tedaviye basladik olmazsa asilama falan deniycem