Snmadn Sağlık ocağındaki Ebe hanım detaylı ultrasonu 21. Haftada yaptırmalısın dedi fakat doktorum 22. Haftada çağırdı pek bi farkı yoktur zannediyorum ki. Sizler kaçıncı haftada yaptırdınız en net ve güzel olan hafta kaçıncıdır ?
Hazal966 Snmadn 22. Haftada gitmiştim ben doktor uygun pozisyonda değil bebek demişti. 23. Haftada tekrar gitmiştim uygun pozisyona gelmişti
Deletedmom_85 Snmadn Detaylı ultrason için en uygun hafta 22.haftadir Her şeyin daha net görülmesi, o haftada daha iyi değerlendirilmesi açısından. Bende 22. Hafta da yaptırmıştım ki doktorumun da önerisi bu yöndeydi.