Kizlar gunaydin 36+5deyim ozellikle sabahlari eller ve ayaklarimda uyusma hissislik var ve biraz odemliyimde sis yani doktora 10gun once sordugumda artik normal demisti sizlerde durum nedir yani normalmi cidden bide bebegin suyu sinirda dedi sezeryan 37de olabilirmisim suyunda azalma gorurse