Rabiapnr Milaasss 18+6 3,5 almışım bende ama deli gibi bir iştah açılması var bunları da son birkaç haftada aldım pıt diye göbeğim çıktı resmen 😂
AlininAysesii Haziran’ın başı doğumum ama Mayıs’ta doğuracağım zannedersem 😂 15+6, hiç kilo almadım 🙄
Eminel AlininAysesii aynı gündeyiz cnm ben de 15+6 haziran 9 deniliyor ama sezeryan olacağı için ben de mayıs ta doğuracağım nasipse, bu zamana kadar da maşaAllah hiç bulantı ancak 3 kilo aldımm
Duyguu48 Düşük kiloyla başladım. Kanamalar vs derken tekrar verdim suan başladığım kiloya Anca gelebildim. 18+4üm. 😊
Bo25 Rabiapnr bendede öyle ya 1 ayddr fazla yiyorum gibi ekmeği.. suyu azalttm önceden 2.5. 3 lt iciyordum
Zeynpatak unique bu haftadan sonra rahatlarsin muhtemelen . 14 ten sonra bulantim gecti cok sukur senin de bu ararlar gecer canim ☺