erdmdml yok canım ben doğumdan sonra alıyorum oğlumda da öyle yaptım çantayı 35- 36 gibi hazırlıyorum yetiyor eve gelince herşeyini alıp getiriyoruz ki evde oğlumdan kalma birsürü araç gerek var sadece elektirikli beşik alırız bitanede küçük el atında kullanacağımız bi beşik işimi görür 🥰 kıyafet vs kolay avm yakın bi kere de alıp dönerim çok şükür ben 4-5. Günü normal hayatıma dönüyorum