Ben de 8. Haftadayım. Bulantılarım berbat. Devamlı yatıyorum. Halsizlik ve nefes darlığı yaşıyorum. Bir şey yiyemiyorum. Prilam hiç fayda etmiyor. Psikolojik olarak bitik durumdayım. Hiç geçmeyecek gibi geliyor. Özellikle akşamları daha kötü oluyorum. Sanki kussam rahatlayacağım ama o da olmuyor maalesef. Ay rabbim yardım etsin çok duaya ihtiyacım var tez vakitte geçer inşallah. Yoksa bana böyle günler geçmez 😞