Boncukk123 _merve11 ne icin kan vereceksin canım ilk defa tahlil yaptıracaksan doktorun değerlere bakması icin aç gel diyorlar daha önce tahlil yaptırmışsan aç tok farketmiyor
annelik_4 _merve11 hamilelik için veriyorsan bsy olmaz ben iki kez hamilelik için verdim oda yemek yedikten sonra gittim verdim
_merve11 Daha önceden kan tahlili verdim şimdi de öğlenden sorna randevum olduğu için o kadar aç kalamam mecbur birşeyler atştırırım Boncukk123