BurcuGllOk cnmm üzülme bnmde aynı şekildeydi bnmde öyle olduğu için Doğumu başlatırız dedi şuan 39 haftalık oldum ama Bebeğim 3 hafta geride olduğu için Allah’ın izniyle Pazartesi günü Doğumu başlatacaklar , bazı bebeklerin gelişimleri durdukları için öyle demiştir, beslenmenize dikkat edip , protein ağırlıklı beslenin doktor bebeğin kilo aldığını görünce yapmaz