emirasafMom Saçma saçma işler her gidişimde sorular sorup anketi dolduruyorlar bu seferde çağırdı yine aynı meseleden mi yoksa farklı mı gitmekten usandım bişe de sormadım zaten bu haftalarda niçin gidilirki gidenler varmı
Boncukk123 emirasafMom tetanoz aşısı haftası olabilir canım ben ilk kayıt yaptırdığımda anket yaptılar bir sürü bseyler sordular sonra ikinci kez tetanoza icin gidicem nasib olursa tekrar sorarlar mı bilemiyorum canım
rmyscmc emirasafMom arayıp sorun bence ne için seslediniz diye anket derlerse hamile hamile yoruluyorum gerekli şeylerde sesleyin diyebilirsin
annelik_4 emirasafMom beni sadece iki kez çağırdılar ilkinde eğitmenler gelecek bebek bakımı anne sütü vs şeyler diye ikimcisinde de gebe izpem için gittim boy kilo ve bebeğin kalp atışına baktılar 1 Şubat’ta da tetenoz aşısı var onu önceden soylemislerdi niye sık sık ankete çağırıyorlar bide ne anketi bu kadar 😏
Mebus emirasafMom 20 haftalık çağırdılar gittim bebeğin kalp atışına benim tansiyon vs baktı tetanoz oldun mu hiç diye sordu ben hiç olmamıştım 24 te ilk doz için gel demişti sonra 28 de 2. Doz ve kan verme için çağırmıştı
emirasafMom Boncukk123 ilk gittim anket ikinci gittim yok kilo boy kalp atımı bu üçüncü arayış aşı olsa demezlermiyfi canım rmyscmc
Frkbsr Tetenoz aşısı olmadiysaniz daha önce o yüzden çağırmıştır ve gebe takibi var 3 defa gidiyorsunuz genellikle 20.-28.-35. Haftalarda tansiyon ,kilo ,kan değerleri ve bebek kalp sesleri takibi yapıyorlar
Ahsksdk emirasafMom ya ben sağlık ocağına hiç gitmedim oraya kesinlikle bildirmek mi gerekiyor? Yoksa kendileri mi arıyor hiç aranmadım 😂
ozgekader emirasafMom benim bildiğim kadarıyla gerekiyo sanırım benimde çok geçmemişti ama yinede söylediler birinciyi yaptırdım şimdi ikincisini olucam 20 ocakta isterseniz gidince bir sorun 😊
Frkbsr emirasafMom normalde tüm yaşam boyunca 5 doz olarak öneriliyor ama hamilelikte 2 tane yapılıyor diye biliyorum ve yaptirdiysaniz gerek olmayabilir hemşirenize sorabilirsiniz