Minikfasulyem_26 Selam kizlar. 34.haftadayim surekli regli agrisi gbi agrilarm oluyo kasigimda bacaklarmda surekli bir agri var yani. Nst de sanci vs ckmadi ama bu agri neden olyor anlamiyrm varmi basina gelen ?
Deletedmom_85 Minikfasulyem_26 1-2 kere yaşadım bende ama öyle şiddetli ve uzun vadeli değildi. İlk defa olunca bi şaşırmıştım neden olur acaba diye. Ama normaldir diye düşündüm rahmin artık son büyüme evreleri ona bağladım. Bende 33+4′um
Denizim921 Minikfasulyem_26 bende de vardı gittim bebek doğum kanalına sıkışmış dedi sezaryen yaptı eğer fırsatınız varsa bi doktora görünün
Minikfasulyem_26 Deletedmom_85 anladim canm ole cok siddetli dgl benmde ama agri yoluyo yani enfeksiyon falan mi dye dusundm ama baska br sikayeytmde yok yani bildgn regli olyrm sanki bazen 1 saat suruyo
Deletedmom_85 Minikfasulyem_26 Benim o kadar surmemisti ya çok kısaydı. Kanama, leke, sancı kasılma vs yoksa yanına ek olarak başka şikayet önemli bir şey değildir diye düşünüyorum