Merhaba kzlar kardeşim ıkı yldır bu tanıyla tedavi goruyor fakat atakları. Sık oluyor. Su an ımuran kullanıyor oda karaciğere etki etmis. İğne yada serum şeklde kortizon kullanlcagnı demis doktor. Hastalk hakknda cok yeniyiz. Ve korkularmız var. Ankarada doktor önerisi olan varmi. Sehir hastanesinde tedavi altnda. Hastalık tamamen geciyor mu iyileşme tamamen oluyor mu ileri evresi kansere dönüşüyor mu kesin.