Ooopitipiti yalvarırım bunu dilemeyin. Ben diledim sonra çok pişman oldum. 80 kilo ile hamile kaldım (boyum 174) ve kilo veremeden hamile kaldım diye çok üzüldüm, ilk zamanlar çok sevinemedim bile buna kafayı takmaktan. Sonra 6. haftada bulantı ve kusmalar bir başladı 5. ayın sonuna kadar bir de yazın ortasında ne su içebildim ne yemek yiyebildim tam 14 kg verdim ve sürekli hastanelik oldum acillerde serumla geçti bütün yazım, en son vücutta sıvı kalmadığı için 3 gün yatış verdiler 9 lt serum aldım. Şimdi 34. haftadayım bir aydır yine bulantı kusma var ve hala başlangıç kilomun epey altındayım ama o günleri yaşayacağıma keşke kilo alarak ilerleseydim, doğumdan sonra da verirdim yani. O yüzden tadını çıkarmaya bakın, doktorunuz izin verdiği müddetçe bol hareket edin ve bebeğinize odaklanın. Sevgiler🤍