Kızlar ben dün özele gittim doktorumuz kıza benzettim dedi sonra kız kız dedi alışveriş yapmıycağım çünkü 2 yaşında kızım var bütün kıyafetleri duruyor ultrasonda çoğu kişi erkek demişti bana devletteki doktor göstermedi dedi bu haftalarda özel yanılabilir mi bilemedim sizde yanılma oldu mu özelde