Momgirl1 Eşinizin kanı pozitif , sizinki negatifse yapılıyor. Test yaptırıyorsunuz negatif çıkarsa ve kanamanız yoksa ilk gebelikte doktor yaptırmayabilirsin diyor çünkü asıl etkilediği şey 2.gebelikmiş.
Test pozitif çıkarsa zaten iğne yapmıyorlar sıkı takibe alınıyorsunuz.
Benim 2.hamileliğim 7.haftamda kanamam oldu hemen vuruldum 28.haftada tekrar vurulucam eğer gerek duyulursa doğumdan sonra tekrar vurulucam