Melekde arkadaşım Rukiye hanımda doğum yaptı sezeryanla , sezeryan yanlısı bir doktor ama güler yüzlü . Gerçi doğumdan sonra bebek 2 hafta küvezde kaldı enfeksiyondan dolayı. Ama bu doktorla alakalımı, arkadaşımda mı vardı, başka sebeplemi bilmiyorum .3 hafta önce de nst için dogumhaneye gittiğimde bi bayan sancı odasındaydı normal doğumdu ama son 5 dk filan kala geldi bebeği çıkardı dikti gitti :) eşleri almıyorlar ben ebeye sordum doğum sancısını odada neden çekmiyoruz dedim ulaşım zor olduğunu dogumhane de sancı çekiyorsunuz 2 oda var sanırım. Ben daha önce odada eşimle ailemle sancıları karşılayıp en son dogumhaneye götürülmüştüm. Diğer türlü devlet hastanesi muamelesi oluyor bence o sebeple orda yapmıcm dogumumu🙂