Kızlar 40+1 haftadayım şuan cumartesi doktora gittim 2 cm açıklık vardı eğer sancın olmazsa çarşamba gel yatışını yapalım dedi yarın gidicem 2. Doğumum olacak ilki normal olmuştu ara ara sancım oluyor ama hemen geçiyor geri adet olur gibi yarın gittiğim zaman suni sancı verip mi başlatır doğumu suyumumu patlatır bi an önce doğurmak istiyorum sadece 3 yaşında kızım var bide onu bırakıp gitmek daha zor geliyor bana 🥺🥺