Elifya1 inşaAllah vardır Rabbiö isteyen herkese nasip etsin. Daha önce bir dış gebelik öyküm vardı. Tüpüm zarar görmüştü tek tpüm alındı 2 ay önce. Bu ay femara kullanmıştım. Çatlatma iğnesine gerek kalmadı yumurtam kendiliğinden çatlaşmıştı. Değerlendirdik. Rabbim güzel haberler almayı nasip etsin herkese